Tips!!! Skjortorna är små i storlekarna. Beställ gärna lite för stor – du syr ju dit märken och det är alltid lite pyssel att flytta dessa.

Välj bland tre olika skjortor

• Barnskjorta
  • Vuxenskjorta Rak modell
  • Vuxenskjorta Insvängd modell

Observera att det är fraktfritt om du köper för mer än 500 kr. Det finns många fina saker i scoutshopen. Kanske en fin T-shirt till våren 🙂

1. Gå in på scoutshopen

2. Välj lämplig skjorta. Välj storlek (små i storlekarna) och lägg den i kundvagnen. Du hittar storlekstabell när du klickar upp en skjorta i shoppen.

3. Köp även en vit halsduk och en sölja på samma sida

4. Köp även följande varor: Sjöscoutmärket  samt Världsscoutmärket pojke eller Världsscoutmärket flicka

5. Tips! Köper man scout T-shirt också brukar man nå gränsen för fri frakt. Scout T-shirt och halsduk gäller också som scoutdräkt men här syr man inte på märken.

6. Gå till kassan. För att kunna fullfölja köpet måste man registrera ett konto i shopen. Lägg till Viggbyholms sjöscoutkår som förmånstagare så går en slant till vår kår.

7. När kontot är registrerat fullfölj köpet.

8. När skjortan är levererad kontaktar du din avdelningsledare för att få de kårspecifika märkena.

Märken och placering >>